NÄTVERKSEVENT MED ADVIRAL...

april 28, 2019


Hej hej!

Jag berättade ju häromdagen om att jag varit på vift med Katarina och Helena en kväll nu i veckan som gick. Katarina var så gullig och tog mig med som gäst till Advirals nätverksevent för annonsörer och människor som jobbar med influencer marketing och det blev en rolig kväll, som alltid när man hänger med de här två...

Bild från Katarina.



Vi mötte upp Helena på Kungsholmen där vi piffade till det sista på ett litet hak i närheten av eventlokalen.




Sen blev det bubbel och veganska tilltugg. Jag vet inte vad det var i dem men galet goda var de i alla fall. Jag är dock inte säker på att Helena tyckte som jag...


Vi fick så klart lyssna på en del fakta om Adviral.


Vi blev bjudna på pizza...


... och något gott att dricka till. Just den här var en alkoholfri variant.


Vi fick lyssna och mingla med Renata Chlumska som berättade om vad hon har på gång. Alltså... vilken grym tjej hon är. Och förbaskat trevlig är hon också!

Dresscode var svart, vitt och grått. Min top kommer från My Aurora och kjolen från By Malene Birger. Sneakers från Fila.


Små småningom när vi kände oss färdigminglade gick vi över till Vasastan och avrundade på en av mina favoritbarer Apropos som är ett litet hål i väggen på S:t Eriksplan. Så mysigt och så himla glad jag är över att jag fick hänga med dessa sköna damer på ett litet torsdagsäventyr. De är alltid lika glada och härliga, man har inte tråkigt en sekund och när vi var tvungna att avsluta kvällen så skyndade de till tåget och jag gick hem till mitt.

Ja, det var min torsdagskväll och sämre kan man ju ha det, eller hur?

KRAM!

You Might Also Like

8 kommentarer

  1. Hahaaaaa.....älsk på sista bilden......så väldigt mycket jag...;)

    Ja det var verkligen en härlig kväll...vilka fina bilder du tog....jag ska knåpa i hop mina i morgon..;)
    Kraaaaaaam fina vän och hoppas vi ses snart igen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är verkligen du i ett nötskal tokfia :-). Supermysig kväll... som jag visste att det skulle bli; tillsammans med er två! Tack snälla och jaaaaa vi måste få till att ses snart igen fina du! Kramar //Tina

      Radera
  2. Vilken trevlig torsdagsgrej du blev medbjuden på.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, eller hur! Så glad över kvällen. Den var mysig! Kram //Tina

      Radera
  3. Mysigt!Vilken spännande kväll! Du får berätta mer om Adviral.

    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. En supermysig kväll! Absolut, det kan jag göra vid tillfälle :-). Kram //Tina

      Radera
  4. Vilka härliga bilder på snygga pinglor :). Det syns verkligen att ni hade det toppen!! Ses snart :). KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är ju för söt fina vän! Det var en toppenkväll verkligen. Alltid lika roligt när man får umgås med någon av er. Och snart ses vi <3. Kramar så länge! //Tina

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images