NU STÄNGER JAG DEN HÄR DAGEN...

april 01, 2019


Hej hej!

Nu håller jag på att runda av den här dagen. Har landat in här på Gotland och ön har verkligen visat sig från sin bästa sida idag. Strålande sol och ingen blåst. Har tänt en brasa och planar ut här i tv-soffan och känner mig som en urvriden disktrasa. Inte många minuter kvar tills det är dags att stänga butiken för i kväll.


Skönt att få vara här ett par dagar igen och det bästa är att äldsta sonen och hans familj också är på plats här på ön så att jag kan få umgås med dem också. En bonus!!!

Tack och godnatt!

KRAM!

You Might Also Like

4 kommentarer

  1. Så mysigt och godnatt.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så härligt att vara här igen <3. Kram //Tina

      Radera
  2. Men åh vad mysigt det ser ut! Saknar en braskamin! Det var så härligt att ha en i förra huset. Jag tände typ jämnt. Vinter som sommar! Love it!

    Kram Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag älskar verkligen också det! Vi har en braskamin på landet och en öppen spis här i lägenheten och vi eldar så fort vi får tillfälle. Mysigast är när vi kommer ner till Gotland, när stugan är lite kall och man får värma upp den med en brasa <3. Kram //Tina

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images