DET HÄR HEMMET BEHÖVER LITE KÄRLEK NU...

september 01, 2019

Inlägget innehåller en reklamlänk till Svenssons i Lammhult.


Hej på er!

Vet ni... idag har jag inte varit utanför dörren trots att det har varit supervarmt och fint väder. Jag fick nämligen feeling så jag har röjt runt i klädkammaren idag och rensat bland mina kläder. Sen vi kom hem från Gotland har vi mest varit på språng så när det nu kom till mig körde jag på och det känns så bra och skönt att ha fått det gjort. Det var inte speciellt mycket som var så dåligt så att det måste slängas men det blev en rejäl hög som kommer att få ligga i "slussen" dvs de plagg som får ligga till sig tills jag vet vad jag vill behålla. Många av de där plaggen verkar ha krympt på något konstigt sätt. Om de får ligga lite undanstuvade ett tag så kanske de töjer på sig igen... vem vet?


När man kommer igång och rensar så upptäcker man fler saker här hemma som skulle behöva fixas och jag är så sugen på att dona lite här hemma inför hösten nu. En orkidé flyttade in för ett par dagar sen men jag kan tyvärr inte hitta krukorna som jag brukar ha till blommorna i fönstret. De har verkligen gått upp i rök. Hur är det möjligt... jag menar vi har ju inte så stort här hemma så de kan ju vara allt för långt borta tänker jag.


Stolar hittar ni HÄR.  

Jaha, det var den här helgen... Nu väntar en lite halvslitig vecka med jobbresa både till Visby och till Åre/Östersund men nästa vecka får jag ju lite ledigt igen för då reser vi till Malaga... wiiieeee!!!

Ha en fin avslutning på den här helgen!

KRAM!

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Jisses, vad du ska ut och resa.. så härligt :). Och du, såna där rensningar gör så gott i kroppen :). KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, fast nu blev jag blåst på två jobbresor. Jag ligger i sängen och knaprar ipren istället :-(. Kram //Tina

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images