ISTÄLLET FÖR EN DRINKVAGN...

september 05, 2019

Inlägget innehåller reklamlänkar till Åhléns och Cervera.


Hej på er!

Jag tycker det är så snyggt med drinkvagnar. Vi har insett att vi tyvärr inte har någon plats för någon sådan här i vårt vardagsrum för vi har ju en stor soffa som tar lite för mycket plats. Den tar inte för mycket plats för rummet som det är nu men skulle vi ställa in en drinkvagn så skulle den upplevas för stor. Som tur är så går det ju nästan lika bra med en liten drinkbricka eller hur? Det är lite flott att kunna bjuda sina gäster på en liten stänkare då och då och det är snyggt att ha vackra flaskor och karaffer framme, eller hur?






De supersnygga karafferna i lite mer modernt snitt som jag fick i födelsedagspresent av barnen hittar ni HÄR och HÄR. Spegelbrickan finns inte att få tag på längre men en snygg bricka i metallic som funkar lika bra finns HÄR. Whiskyglas till bra pris finns HÄR. Inte svårare än så att få till en liten snygg drinkhörna.

Ja nu börjar jag kvickna till och återvända till livet igen lyckligtvis. Jag tror och hoppas att febern har gett med sig nu och nu är det bara huvudvärken kvar som ska bort. Lite skakig i benen är jag så klart men nu har jag i alla fall lämnat sängen och kan sitta uppe i soffan. Vackert så! Jag missade två jobbresor den här veckan vilket är så jäkla försmädligt. Jag hade sett fram emot dem så mycket och jag har jättejobbigt med att saker och ting spiller över på andra som det gjorde den här gången. Jag får så dåligt samvete även fast jag vet att jag inte kan rå för att jag blev sjuk men jag får jobba på att släppa det. Det är som det är.

Vi hörs!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images