ÄNTLIGEN...

april 17, 2014



…har bageriet här ute i Tofta öppnat igen. Vi tog en tur hit idag och köpte lemonad och bröd…lite fikabröd slank minsann också ner i påsen :-). Vilket bageri de har; Thomas och Sanna. Toppklass!







En blåsig promenad ner till havet blev det också idag. Inte många veckor kvar nu tills sommarsäsongen drar igång igen och fy tusan vad härligt det skall bli. Men vad snabbt tiden springer på snabbt ändå, det var ju höst och vinter alldeles nyss. Apropå tid som springer på…idag är det precis ett års sedan jag publicerade mitt allra första blogginlägg och jag kan konstatera att det har varit ett riktigt roligt bloggår. Jag uppskattar er alla som kikar in här så mycket och tack snälla, snälla ni som gett mig så mycket pepp och uppskattning under det här året. Det gör mig alldeles varm i hjärtat! TACK!

Hoppas att ni har en lika bra inledning på påsken som jag har!

KRAM!


You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images