PÅ´T IGEN BARA...

april 01, 2014



Jaha då var det dags igen då. Jobbigt som bara den men vad härligt det var att få springa i spåret och slippa hård asfalt. Jag har inte sprungit sen strax innan vi reste till Thailand så jag letade fram ett bra uppstartsprogram för att göra min come back så skonsam som möjligt för kroppen. Jag har lätt för att gå ut lite för hårt i början och skaffa mig löparknä och benhinneinflammation så jag får se till att vara disciplinerad i uppstarten. När jag kom hem körde jag några magövningar och armarna fick sig en omgång med hantlarna. Gissa om jag kommer att ha träningsvärk i morgon… Skönt att komma igång igen och nu hoppas jag att träningen och mitt inköp av multivitaminer och extra D-vitamin skall göra sitt så att jag slipper alla envisa infektioner som verkar gilla mig extra mycket just nu. Nya tag på torsdag!

Den här veckan har vi också beställt nytt golv till hallen; det blev Marrakech, Voltaire gråvit. Det stora problemet är att hitta en golvläggare som har tid att hjälpa oss att lägga golvet. Har kanske en på gång. Hoppas, hoppas… Jag har också pratat med Håkan på Wisby Snickeri. Han skall snickra en låååång hatthylla till oss och en lika lång skohylla som skall löpa längs med hela hallväggen. Äntligen skall vi få ordning på alla jackor och skor. Vi skall också byta ut garderobsdörrarna som inte ens kan ha varit snygga när de var nya. Usch Usch Usch nu skall de bort! Jag skall visa er några bilder på hur det ser ut idag och hur det är tänkt att det skall se ut en annan dag.

Nu skall jag surfa runt och kolla på lite nya kuddar till soffan. Just nu har vi bara en liten stackare som ligger där ensam i soffhörnet.

Ha en fortsatt skön tisdagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images