EN NY KÄRLEK...

april 28, 2014



Den här lilla skönheten hann jag, trots att det var knappt om tid, springa på i Stockholm häromdagen; en Weraväska i vegetabilgarvat skinn. Jag älskar den och jag älskar den ljusa färgen!!! Den rymmer också allt som man kan tänkas vilja ha i en handväska och det vill ju inte säga lite :-). Jag har så svårt för att hitta väskor jag verkligen gillar så när jag väl hittar en så är det bara att slå till. Den här kommer nog att få hänga med ett tag.




Jaha, då var veckans första dag snart över. Måndagar är rätt trista men i kväll har vi varit och hämtat våra Marrakechplattor för andra gången och då blev det genast lite roligare. Nu håller vi tummarna för att alla plattor är hela men det lär visa sig när golvläggaren gör sitt. Åhh vad jag längtar efter vår nya hall nu. Vill att allt skall vara klart pronto!

Nu skall det slås in lite paket så här i elfte timmen. Vi har ju en blivande 9-åring i huset och gissa om det var en liten pirrig Lilly som kröp i säng i kväll :-)!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images