PREMIÄR PÅ JOSBAREN...

april 16, 2014



Idag fick vi en riktigt lyxig start då vi blev bjudna på premiärfrukost hos nyöppnade Josbaren. Oj, oj, oj här finns en stor risk att man kommer att hänga om morgnarna framöver. Stället ligger farligt nära jobbet och vilka juicer, smoothies, bagels och… och …och… Jag blev beroende direkt!

Snyggt och fräscht är det också och trevliga ägare; Mats och Johan. Kommer bli bra det här!!!









Efter en smakstart på denna fantastiska onsdag så har det bara varit nedförsbacke hela dagen. Jobb några timmar, en sväng till Lin på Nails & Spa, vidare till delikatessdisken i den stora ICA-butiken och sen raka spåret ut på landet. Här har vi nu suttit på altanen hela eftermiddagen och lapat sol samtidigt som vi har skålat i champagne och frossat i skaldjur. Ja för så är det… vi firar bröllopsdag idag. Vår tredje!

Denna underbara man, vad jag är lycklig tillsammans med honom. Tänk att just jag av alla hade sådan tur. Jag kommer aldrig att släppa honom ifrån mig. Aldrig någonsin!

Vi hörs i morgon igen. Är lite busy med firande just nu :-)

KRAM!


You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images