MAITO FRÅN HAPPY...

april 27, 2014



Jag lovade ju häromdagen att jag skulle sätta något vackert i min Maitovas från Happy och visa här på bloggen och det visade sig inte vara alls svårt för jag tror att precis allt bli vackert i den här vasen. Den är så fin i all sin enkelhet. Man kan ha både höga och låga blommor/kvistar i den så jag knipsade bara av ett par kvistar från vår buske precis utanför huset och se, det blev ju jättefint!




Nu är vi hemma på våran gata i stan igen och när vi kom hem nu mot kvällen så upptäckte vi att vi hade haft liiiiite för bråttom ut på landet i går. Vi åt lite färska räkor som förrätt i fredags och sen glömde vi visst bort att vi gjort det och ja ni fattar… Fy fabian, vi kommer få vädra till midnatt :-(. Hur klantig får man vara!

Hur som helst så har vi i alla fall haft en underbar söndag. Strålande sol och bikiniväder och bara lite småfix kvar på tomten. Var förbi Johan och Maria, våra fd Toftagrannar och kikade på deras nya fina hus som ligger lite längre bort i området och sen fick vi besök av Vendela som numer har både körkort och en egen liten röd bil som hon blåser omkring i. Vilken frihet! Jag minns precis hur det var; jag var ju 18 år alldeles nyss ju…

Nu dags för middag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images