FRÅN EN VACKER STAD TILL EN ANNAN...

april 24, 2014



Jösses vad Stockholm är vackert… nästan lika vackert som Visby :-). Huvudstaden bjöd på det bästa av vårväder när jag gick en morgonpromenad genom stan. Jag skulle så gärna velat ta en sväng till Kungsan också för att titta på de blommande körsbärsträden och klämt in en liten shoppingtur men det blev tyvärr för tight med tid. Tiden ägnade jag åt mina fina söner i stället och vi hade en riktigt mysig kväll på Ciao Ciao. Härliga ungar jag har!









Den här gången var det Johannes som fick ha sin mamma som nattgäst och frukosten i morse åt vi på världens bästa Café Chateau som ligger granne med Johannes och där kan man ännu få en vanlig hederlig fluff-fralla. Det är inte ofta man springer på dem nuförtiden… allt skall ju vara så nyttigt numer.

Nu är jag hemma igen i vårt lilla Casa och det är ju så skönt att komma hem igen efter att ha varit iväg en liten sväng. I morgon är det redan fredag och helg igen och nu går det undan minsann…

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images