BRISSUNDSBUTIKEN...

april 22, 2014



I kväll har jag varit hos min härliga kollega Susanne som har en liten butik hemma på tomten i Brissund strax norr om Visby. "Pryl medmera" heter butiken om ni har vägarna förbi. Hon har så himla mycket fina saker och jag ville ha typ allt möjligt. Jag minglade runt en god stund med ett glas äppelmust från Normandie i handen och till slut bestämde jag mig för en vacker Happyvas. Skall sätta i något fint i den och visa er den en annan dag. Tack snälla Susanne för en mysig stund i din fina lilla butik!







Nu är det dags att packa lilla väskan för i morgon skall jag i väg på jobbresa. Att bli upphämtad i taxi redan kl. 06.00 på morgonen och åka ut till flygplatsen är inte riktigt min grej men det brukar lyckligtvis kännas som värst kvällen innan. När det väl är dags så studsar jag så fint upp ur sängen trots allt... I morgonkväll skall jag också passa på att umgås med mina älskade killar och det ser jag fram emot desto mer. Skall bli så härligt att få se dem igen :-)!

KRAM!


You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images