FIRANDET...

april 17, 2014



Vilken lyxig bröllopsdag vi hade i går! Vi satt ute i solen hela eftermiddagen med ett glas champagne i handen och bara kände oss lyckliga. Skaldjuren var också av högsta klass, en fin present av P fick jag och mot kvällen öppnade vi en gemensam present som vi fick av våra arbetskamrater när vi gifte oss. Sex flaskor fick vi och vi öppnar en varje år. I år var det ju dags för läderbröllop och vinet vi fick var jättegott! Vilken fantastisk bra present; och det bästa är att den räcker ännu tre år till!











I dag har vi tagit ledigt. Vi har ätit frukost framför brasan och vi har verkligen inte aning om vad vi skall göra idag. En sväng ner till havet blir det i alla fall och häng i soffan med en bok. Jag har också en liten hög med magasin som jag samlat på mig som skall betas av. Ja, jag tror nog att det här kan bli en rätt bra dag :-).

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images