HALLEN TAR FORM NU...

april 05, 2014




… i alla fall i tanken. Längs med den långa väggen i vår hall i huset hemma i stan skall en hatthylla lik den på bilderna sitta. Under hyllan skall vi ha en lika lång skohylla. Snickaren har gett klartecken, golvläggaren har fixat lite plats till oss i sitt schema, garderobsdörrarna är klara för beställning och målaren är också på gång. Fattar ni vilken fin ordning vi kommer att få i vår hall!

Marrakechplattorna; Voltair gråvit som ni ser på bilderna från Marrakech Design nedan är beställda och skall levereras innan påsk. Åhh vad jag ser fram emot det här...







Sitter här ute i stugan på landet och drömmer mig bort i våra önskade renoveringsprojekt. Det är så himla mycket som vi skulle vilja göra och helst allt på en gång. Tyvärr är det inte riktigt så det funkar för det är ju så himla mycket annat vi vill göra också, som att resa, fylla garderoben med fina kläder, anordna fester och middagar för våra vänner osv. Jag tror att jag skall plocka fram den där trisslotten som ligger och skramlar i plånboken. Tänk om det plötsligt skulle hända; att jag står där i Nyhetsmorgon och snicksnackar med Tilde och skrapar fram miljonerna. Det vore nåt det!

Nu gläds vi alla fall åt att vår hall skall få sig ett litet lyft. 

Ha en härlig lördagskväll!

KRAM!


You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images