BEACH PLEASE FRÅN BÄSTA BUTIKEN OCH CRAZY TANGERINE...

juli 19, 2018



Det blev som sagt ett par små kassar som fick följa med hem från Visby idag. Första stoppet blev vid min favoritbutik Friendhs där jag hämtade upp ett par badtofflor som jag reserverat. Sååå sköna! Frågan är om jag överhuvudtaget kommer att ha någonting annat på mig på fötterna i sommar... 

Friendhs hittar ni på Södertorg men de har även en butik lite längre bort på Adelsgatan. Jag kan verkligen sakna dessa små butiker så jag passar alltid på att titta in när jag är här på ön.




Nästa stopp blev vid Åhléns för att köpa ett matchande läpptift till mina nyfixade naglar och jag hittade ett från YSL som heter Crazy Tangerine (nr 220). Det är ingen hejd på mig och färg i sommar. Jag som alltid brukar hålla mig till väldigt neutrala färger har gått helt bananas...





Färgen på mina naglar är liknande OPIs "My paprika is hotter than yours"... Underbara namn på deras nagellack, eller hur?




I eftermiddag har jag faktiskt mått lite dåligt av värmen. Jag drack upp mig för lite i morse innan vi for iväg och kom på det för sent så jag har fått vila och druckit på ett par timmar. Men nu börjar jag komma igen som tur är och det passar ju bra med en lugn hemmakväll efter flera kvällar på vift. Det står grillning på menyn och tänk att jag aldrig tröttnar på det. 

Nu får jag ta nya tag med festplanerandet som kom av sig.

Ha en fin kväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images