VILL BARA HA DET ÖVERSTÖKAT...

juli 29, 2018



Nu är det så varmt här hemma hos oss så jag vet faktiskt inte vart jag ska ta vägen... Jag vimsar runt och sitter här och där men bara en liten stund i taget sen måste jag flytta på mig till ett nytt ställe. Det ligger ett stort bälte med åskoväder precis utanför Visby och det sägs att det ska komma neråt hit till oss vid 13-tiden och ni som känner mig vet att jag är sååå jätterädd för åskoväder. Jag vill bara gömma mig under täcket tills det hela är över. Jag har varit med om att blixten slagit ner väldigt nära där jag har varit ett par gånger och det är nog det som sitter i. Det smäller så högt så att man får ont i öronen och marken skakar till. Nej usch vad läskigt det är. Jag vill bara få det överstökat. Hit me!






Nu kom regnet. Efterlängtat som bara den! Kanske, kanske blir det bara regnet som kommer...

När det här är över ska vi åka in till Visby och hämta upp en kompis från Stockholm som är nere på ön en sväng. Vi får se om det klarnar upp så att vi kan ta en tur ner till strandbarerna nere vid havet innan vi äter middag här uppe vid oss i stugan. 

Klockan är 12.55 nu... det börjar dra ihop sig...

Ha en fin söndag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images