LAZY DAYS...

juli 18, 2018



Vad gör man om det är över 30° ute? Jo man går ner på stranden och vet ni... idag har jag badat flera gånger! Då är det varmt, om jag hoppar i plurret. Själva plurret var inte så varmt precis, drygt 20° kanske men är det bara varmt i luften och inte blåser kallt, då badar jag gärna.

Nu börjar det bli supermycket folk på stranden men precis där vi brukar ligga är det alltid en liten lucka dit ingen orkar gå och där är det alltid lite mindre folk.






Idag blev den en lunch på "Babas"! Samma meny som på alla andra ställen och jag slog till med en Halloumiburgare. Maten var godare än vad stället ger sken av för omgivningen är rätt risig. Men man får räkna den till kategorin Food truck så helt ok skulle jag säga. 

Nu ska vi snart åka in till mina föräldrar och fira så jag ska piffa till mig lite. En sval dusch känns faktiskt väldigt lockande just nu.

Ha en fin kväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images