MÖBELLEVERANSER...

juli 04, 2018



Det tar sig, sakta men säkert!

Idag har jag tagit emot två möbelleveranser så det blev hemmakontor idag. Soffan från Sweef står där borta på altanen och väntar på att bli uppackad. Och tills vi hittar vad vi vill ha för fåtöljer ute på altanen så har vi köpt de klassiska vita i plast från IKEA. De får duga så länge tills vi vet. Soffan ska ner ett snäpp i höjd och om en stund ska jag åka in till Visby och kolla på någon form av soffbord. Har någonstans en tanke kring att jag vill att det ska vara flera små olika men vi får se vad jag hittar. 






Uteköket börjar också att ta form. Äppellådor och lite annat smått och gott hade vi sen tidigare men en låda med olika typer av köksredskap insåg jag att vi behöver när jag lagade mat där senast. Jag sprang som en iller mellan inne - och uteköket för att hämta grejer. 





Färska kryddor på plats i lådan...




I kväll kommer äntligen min darling ner till ön också. Har saknat honom massor. Vi tycker inte om att  vara ifrån varandra så det har varit tråkiga dagar på det sättet. Men nu är snart ordningen återställd och jag kan få hämta upp honom vid flyget om någon timme.

Och om två dagar får vi semester. Jiiipppiiiii! Nedräkning på hög nivå nu.

Ha en fin onsdagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images