DET BLEV EN SVÄNG TILL STRANDEN ÄNDÅ...

juli 11, 2018



Vid lunchtid kom den... solen... och då packade vi ihop lite snabbt och tog oss ner till stranden med en jäkla fart. Det friskade i ordentligt men det var tur det för det var sååå varmt. Det var lagom med folk på stranden idag vilket var skönt. Det kanske är så att alla kanske inte rusar dit på samma sätt nu när vi har haft sommar så länge. Ingen är gladare än jag för det. Inte kul när man ska ligga uppå varandra i sanden.




Lunchen åt vi på Tofta Beach Club där de hade exakt samma meny som alla år och som alla andra år beställde vi också in en Chicken Basket. 




Sen tänkte jag fota lite men då pajade mitt objektiv och jag blev sååå ledsen för det är ju relativt nytt. Tills jag upptäckte att jag i hastigheten hade tagit ett gammalt objektiv som har krånglat sen tidigare. Puuhhh... så lättad jag blev. Det är ju inte gratis de där objektiven direkt och det ingick inte i planen att lägga pengar på kamerautrustning.

Jag hann i alla fall att dokumentera att sommaren nu är formellt invigd i och med att Livräddarna nu är på plats och sitter i sitt torn och spejar.

Om det blev något bad? Nope... inget bad för mig idag. Det var lite för blåsigt för min smak.

Nu är det dags att börja måla barnmöbeln. Bara några dagar kvar till lördag och då måste den ha torkat ordentligt.

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images