JAG FICK INTE BARA ETT PAR, JAG FICK TVÅ...

juli 25, 2018



Hur snygga... solbrillorna som jag bland annat fick av min P i födelsedagspresent. De kommer från CHPO och är inköpta på Friendhs i Visby. Jag älskar dem och de kommer säkert användas flitigt för det ser ut som att solen ska fortsätta att skina på oss. I alla fall nästan alla dagar. Framåt helgen ser det lite mörkare ut och på ett sätt vill jag ju att det ska börja regna men när man har gäster så vill man ju att det ska vara fint väder. Allting känns ju så mycket roligare då. Kluvet det där...

Nu sjutsar P lillskruttan till sitt sommarjobb med djuren och jag ska packa ihop och fixa lite här hemma under tiden han är borta. Idag blir det en utflykt till Warfsholm tänkte vi för att äta en lunch och sola och bada. Mot kvällen ska jag åka in till Visby och fira världens bästa Lotta som fyller år idag. Det ska bli mysigt att träffa henne och alla tjejer igen.

Ha det gött i solen!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images