EN RIKTIGT BRA MÅNDAG...

maj 27, 2013



Här hamnade vi idag; hos Amalia på Hästgatan där jag bjöd min fina man på lunch. Ännu ett mysigt ställe där det serveras frukost, goda sallader, grillade mackor, godsaker till fikat och lite annat smått och gott. Vi är verkligen bortskämda med många bra caféer  i Visby.







Här på uteplatsen brukar det vanligtvis vara fullt med folk från morgon till kväll men idag var vädret stundtals riktigt uselt så jag förstår att ingen ville hänga där idag.




Grillmacka med mozarella, serrano och pesto. Min favorit på Amalia!










Efter jobbet idag så var det dags att fixa sommarfötter på Nails & Spa. Jag kände ju på mig att det skulle vara något alldeles alldeles extra med den där avancerade fotvårdsmakapären när jag såg den första gången och mycket riktigt; inbyggda lampor som hela tiden bytte färg när jag satt där med fötterna i blöt var dagens happening :)




Nu kan jag gå med bara fötter igen utan att skämmas. Varför gör man inte det här oftare, det är ju hur skönt som helst! Jag har nu lovat mig själv att jag skall bli bättre på att ta hand om mina fötter.

Jag har varit duktig i kväll också. Har tagit en tur i löparspåret och herregud vad jag fick jobba med min motivation idag för att komma iväg. Nu efteråt så känns det ju så bra! Jag tror att jag hade något slags genombrott idag för jag kom på mig själv med att tankarna flög iväg lite hit och dit under tiden jag sprang. Det har har nog aldrig hänt tidigare att jag har tänkt något annat än " Åhh vad jobbigt det här är, skall det aldrig ta slut, bara till nästa tall sen skall jag få gå en stund ". Det kanske lossnar nu. Vem vet?!

Rundade av kvällen med en kopp the och mysigt tjejprat med Vendela. Är riktigt nöjd med min måndag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images