SPÖKLIKT...

maj 30, 2013



Glad i hågen tog jag mig ner till strandpromenaden efter jobbet i kväll för att ta en powerwalk. Hemma var det strålande sol, sommarvärme och varmt men när jag kom ner till havet så var det dimmigt, kallt och spökstämning. Ni vet sådär så att det ser ut som rök som svävar fram över marken. Läskigt... Ni som var med på den tiden då filmen "Dimman" var det läskigaste som fanns vet vad jag pratar om! Jag kände direkt att jag hade alldeles för lite kläder på mig så jag vände om hem igen och tog en sväng upp över A7-fältet och ner genom Furulundsskogen i stället.












Furulundsskogen när den är som grönast och vackrast!




















Sådant här får man belöna sig med när man varit ute och motionerat. Brie, Cambozola och Stafva Ockra är riktiga favoriter tillsammans med goda kex med havssalt och ett glas rött.

I morgon är det redan fredag igen och då är det säsongsavslutning vad gäller afterwork med jobbet. Därefter skall vi fira av en fin kollega som skall sluta hos oss med en middag på en av många riktigt bra restauranger som vi har här i vår lilla stad.

Nu är det dags att säga god natt!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images