ATT NJUTA AV LIVET...

maj 28, 2013



Idag har jag varit hos Linda på Frisörkompaniet några timmar. Jag hade en hemsk utväxt som hon fixade till så nu kan jag nog visa mig bland folk igen. Jag älskar att gå till frissan (och Linda är en mycket duktig sådan) och få bli lite ompysslad. Jag skulle lätt kunna vänja mig med det här lyxlivet; måndag fotvård, tisdag frissan, onsdag ansiktsbehandling, torsdag fixa naglarna, fredag personal shopping, lördag massage... ja som ni märker så vill jag gärna ha ett visst mått av flärd i mitt liv. Det är så mycket allvar och seriösa saker man förväntas prestera och leverera hela tiden här i livet så jag blandar gärna in lite ytlighet i min vardag. Allt blir faktiskt lite roligare då :)




De här sköna tjejerna har vi på jobbet besök av nu ett par dagar. Härliga norska kollegor som alltid är lika roligt att få jobba och umgås med.





Här på Rosengården har vi tillbringat kvällen. Restaurangen ligger vid Stora Torget och är en härlig sommarrestaurang där vi ofta brukar äta lunch. Kvällsmenyn är riktigt bra den också så vi passade på att gå dit och i kväll kunde vi sitta ute och äta. Nu kan man nog säga att den är här... sommaren.









Färsk gotländsk sparris. Ja vad skall man säga... Det är så vansinnigt gott!!

Nu är jag hemma igen och ställer om från barnvecka till vuxenvecka. Det är ju tisdag och det tar som sagt lite tid att ändra fokus.


KRAM!





You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images