SÅÅÅÅ BRA...

juni 10, 2013




De här killarna är galet bra! När jag lyssnade på dem första gången så tyckte jag att de spelade rätt dyster musik och när P för några år sedan övertalade mig att gå på en konsert så var jag högst skeptisk. Ett par låtar in i konserten var jag helt såld. Vilket liveband! Jag har aldrig upplevt något så bra och jag ville aldrig att det skulle ta slut. 

För två år sen var jag, P min syster och hennes man på en konsert med BKO på Fårö som var helt magisk. Fårö visade sig från sin bästa sida den dagen och efter en heldag på Sudersand och en god middag på Vinor krog cyklade vi mot kvällen över till Gåsemora. I den gamla ladan fick vi sen vara med om en oförglömlig konsert. 





Egentligen är det ju hur dumt som helst att vi inte låter det stanna där med alla härliga minnen men vi kunde inte låta bli... det får bli en sväng ut till Fårö i år igen.









Fårö fyr!












Sudersand!




Om man vill äta gott så skall man titta in till Johan och Pelle på Vinor krog vid Sudersand. Grymt god mat och ett riktigt trevligt ställe.


Nu är det dags att avsluta den här måndagen och hoppa i säng.

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images