MOTIV FRÅN NEW YORK PÅ VÄGGEN...

december 18, 2018



Hallå Hallå!

Senast vi var i New York tog jag några bilder på bland annat Brooklyn Bridge och Manhattan Bridge från Brooklynsidan. På en del fastnade båda broarna på samma bild. Tanken var att vi skulle göra något av dem och sätta upp dem på väggen och tänk... nu har det äntligen blivit av.


Jag har upptäckt att jag har utvecklat ett intresse av broar. Inte att jag är nördig på något sätt men jag tycker många av dem är vansinnigt vackra och jag vill gärna åka över dem. Häromåret tvingade jag exempelvis hela familjen att åka över Ölandsbron fram och tillbaka bara för att... ja ni hör. Ett intresse lite utöver vad de flesta normalt har. Kanske lite nördigt ändå...




Manhattan Bridge och Manhattan i bakgrunden och bilden är tagen från Brooklyn Bridge.




Och så här blev det. Lite svårt att se kanske. Det är ont om ljus så här års så det är helt omöjligt att få till en bra bild och det blänker, men jag tror att ni fattar ändå. Till slut har vi då fått upp dem på de två väggar i köket som har gapat tomma sen vi flyttade in. Vi tycker att de passar väldigt bra där och nu känns det som att det viktigaste i köket är "färdigt".




Jag blir så glad varje gång jag passerar dem och då tänker jag också alltid på hur härligt vi har haft det när vi varit där.

Nu är det dags att sätta fart här för om en stund ska jag möta upp mina fina kollegor för en AW på stan.

Ha en fin kväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images