Ö-LIV OCH ALLERGIKÄNNING...

februari 27, 2019


Hej hej!

Nu har jag jobbat klart för idag och installerat mig här i vårt lilla hus på landet. Jag ska hålla i ett seminarium om misskötsamhet och utmanande samtal i morgon så det har varit lite att förbereda. Så mysigt att tända en brasa, dricka en balja the och lyssna in tystnaden när jag kände att det var dags att stänga jobbet för idag. Vilka kontraster det är mot min morgon i Stockholm men jag älskar verkligen mina båda världar.


Någon av er som känner av allergi? Jag känner mig helt sänkt och har trott att nu börjar jag bli förkyld för näsan rinner och jag nyser hela tiden. Men så läste jag idag att Hasseln nu är först ut med att sprida sin pollen så det måste vara det som gör mig så vansinnigt trött och hängig. Jag har tagit allergipiller och kortisonspray ett tag för jag vet att min allergi brukar dra igång i slutet på februari men det hjälper inget alls känns det som. Hm... kanske ska byta sort.

Nu ska jag packa upp lite här sen ska jag åka in till Visby Airport och hämta Per som kommer med en senare flight. Ser fram emot ett mysigt veckoslut med honom och hans tjejer.

Ha en fin kväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images