DAGS FÖR UTEFIX OCH ETT PONCHOTIPS...

oktober 13, 2019

Inlägget innehåller en reklamlänk till Bubbleroom.


Hallå!

Här har vi vaknat upp till en solig söndag. Perfekt eftersom vi ska ägna den här dagen åt utefix. Utemöblerna ska plockas in respektive få presenning över sig, vi ska ta hand om de växter som ska räddas över vintern för att förhoppningsvis kunna återuppstå till nästa sommar, ta bort rutten frukt från gräsmattan, klippa gräs, paketera in uteköket mm. I eftermiddag får vi också tonåringsbesök så jag ska nog slå till och fixa en äppelpaj dagen till ära.


Jag måste tipsa er om en prisvärd poncho som jag trivs så bra i och som jag kan ha antingen istället för en "tröja" inomhus eller som ett ytterplagg med en tjock tröja eller en tunn jacka under. HÄR kan ni hitta den i grått eller svart. Jag har alltid älskat ponchos och har haft ett gäng under åren. Så användbart.


Nu har jag fått onda ögat av min man. Han tycker nog att det är dags för mig att dra mitt strå till stacken så jag kan nog inte slira på det där med utefixet mer ha ha.

Ha en skön söndag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images