LJUS I VÅRT HUS...

oktober 31, 2019

Inlägget innehåller reklamlänkar till Cervera.


Hello!

Ja nu börjar kontot för kronljus att skjuta i höjden igen för nu är det ljus i vårt hus nästan jämt. Man kan aldrig ha för många ljusstakar och ljuslyktor enligt min mening och även om det kommer att vara mörkt nu i typ fyra månader så är det ändå rätt mysigt att få tända upp lite överallt här hemma. 

Ikväll sitter jag här själv och myser med mina ljus för Per och Lilly har varit iväg på Grönan sen i eftermiddags på Halloweenevent och de verkar inte vara på hemgång än. Jag är livrädd för allt som har med spökeri, läskiga clowner och zombies att göra så det är nog tur att jag inte är med.



De här ljusstakarna köpte jag i en möbelaffär som ligger här runt hörnet där vi bor men jag såg att det finns nästan likadana fast i klarglas (som jag egentligen ville ha) till mycket bättre pris HÄR och HÄR. Man kan välja att sätta i kronljus eller blockljus och det är så snyggt att blanda tycker jag. 

Nu ska jag krypa upp i mitt soffhörn under en filt och läsa lite magasin innan det är dags att runda av den här kvällen. Jag är sååå trött ikväll så det känns skönt att det bara är en jobbdag kvar den här veckan. Full fart mot helgen!

KRAM!

You Might Also Like

5 kommentarer

  1. Kronljuskontot är skyhögt på vinterhalvåret, men det är det värt!!!
    Ja , en sodastreamer har vi haft i en himla massa år, och det spar både pengar och tungt släpande...
    Ha det gott, kraaam Kate

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, man får ta den kostnaden helt enkelt. Jag skulle inte klara mig utan alla ljus så här års. Ha en jättefin lördagskväll! Kram //Tina

      Radera
  2. Ljuskontot stiger i höjden när mörkret infinner sig.
    Önskar dig en fin fredag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst gör det och det får det också göra för vad vore en vinter utan tända ljus. Hemska tanke. Ha en fin lördagskväll! Kramar //Tina

      Radera
  3. Fina ljusstakar. Har nu beställt från Cervera, men hade hellre velat ha dina i grått glas......, Cervera har bara två storlekar på ljusstakarna.
    Tack för tipset!
    Fortsatt trevlig vecka.
    Kram Tummelisa

    SvaraRadera

Like us on Facebook

Flickr Images