OM MAN VILL FYNDA...

oktober 28, 2019

Inlägget innehåller reklamlänkar till Gina Tricot.


Hej på er!

Måndag och en ny vecka! Idag har jag haft ett riktigt flow på jobbet. Ni vet när man får massor gjort och man känner sig nöjd när man packar ihop och går hem. Alltså vi snackar MÅNDAG... den dagen brukar ju vara lite allmänt trög sådär men inte idag. Härlig start på veckan!

Igår satt jag och surfade runt lite och hittade massor av fina grejer till bra pris som jag spanade in.  Kolla de här skinnbrallorna (fusk). Hur snygga? Du hittar dem HÄR.


Att jag gillar kjolar är ingen skräll direkt. Den här färgen är ju sååå snygg. HÄR hittar du den.


Och den här toppen... så fin både till jobb och fest. HÄR hittar ni den.


Kolla in priset på den HÄR!


Vad vore hösten utan rosa plagg i garderoben? Den HÄR toppen vill jag ha. Sååå snygg till ett par svarta kostymbyxor eller en svart kjol.


Förutom att den här klänningen är så vansinnigt snygg så skulle jag vilja ha den bara för namnets skull... Tina hittar du HÄR.

Den här veckan bjuder på en hel del jobb men också en av de årliga tjejbesiktningarna. Att gå till Fiffi-doktorn är inte speciellt kul men viktigt och nödvändigt så det är bara att bita ihop. Tänk att jag vänjer mig aldrig. Jag tycker att det är lika jobbigt varje gång... Typ lika jobbigt som att gå till tandläkaren men inte lika dyrt. Gahhh kom just nu precis på att jag måste boka en tandläkartid också. Jag har inte hittar någon bra tandläkare här i Stockholm så jag måste försöka att pricka in en tid hos min gotlandstandläkare när jag är nere på ön nästa gång. Jag har ju en släng av tandläkarskräck också så jag behöver känna mig trygg med den jag går hos och det blir lite meckigt när man flyttar...

Nu börjar jag känna att mitt flow har tagit slut för den här gången. Dags att börja runda av för ikväll...

KRAM!

You Might Also Like

4 kommentarer

  1. En massa snyggt som du hittat. Byxorna , kjolen och klänningen gillar jag mycket.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du tycker det! Det finns mycket snyggt i butikerna nu. Kramar //Tina

      Radera
  2. Hej sötis...
    Nu provar jag igen...
    Jag skrev en lååång kommentar i inlägget där du skriver om dig själv....bla att du borde lägga till att du är en jäkligt bra gotlandsguide..;) Men jag skrev från paddan hemma och det verkar inte funka..:( Hur som....

    Vilka fina kläder du visar och woooow på alla fina bilder i förra inlägget... Sthlm är bra vackert.
    Dina barnbarn är ju så söta så man skulle kunna äta upp dem och jiiiises så mysigt att få ordna lite spökigt för dem..;)
    Små blomsterbutiker är som karameller och jag kan förstå att du fastnar där inne...
    Jag villhöver sånna där rostiga maschallhållare ;) Så ska jag spana in den där stjärnan från Ellos som du visade.... en sån kan det ju hända att man behöver ha också...;)
    Kraaaam finaste du!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men åååå tack rara du. Du är ju för söt! Visst finns det mycket bra-att-ha-grejer i butikerna nu. Jag blir alldeles vimsig så mycket finns det... Och det där med barnbarn... alltså det är så fint allting och man vill ju bara pussa och krama på dem hela tiden. Du har något att se fram emot kan jag lova <3. Kramar i massor tillbaka! //Tina

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images