DAGS ATT PACKA RESVÄSKAN...

oktober 08, 2019

Inlägget innehåller en reklamlänk till Ellos.


Hej på er!

Jag har precis avslutat den här arbetsdagen och konstaterar att jag känner mig något piggare idag men ändå rätt håglös på något sätt. Jag har sovit gott, känner mig inte stressad just nu, äter bra och regelbundet så det kan inte vara det. Jag börjar fundera över om jag har brist på järn kanske? Jag har haft det för längesen men jag minns inte hur det kändes. Någon av er läsare som har haft det som vet hur det känns? 

Hur som helst så ska jag nu packa väskan, köra en diskmaskin och vattna blommorna sen ska vi resa ner till vårt älskade Gotland några dagar. 




Hur hästen Frey hamnade här hemma på vår vägg kan du läsa om HÄR.

Nu väntar några dagar med jobb och mysiga kvällar i stugan. Vi ska också umgås med Pers tjejer, med min syster och hennes familj och plocka undan och förbereda inför vintern. Man vet ju aldrig... om en månad kanske det har börjat snöa. Hemska tanke... Känner mig verkligen inte redo för vinter och kyla men för ett par år sedan drog det igång redan i mitten på november minns jag. Jag spanar efter en vit dunkappa och jag hittade en jättefin HÄR. Vad tror ni om den?



Vi ses på Gotland!

KRAM!

You Might Also Like

6 kommentarer

  1. Åh vad härligt för er med några dagar på Gotland igen! Jag ska absolut åka tillbaka till Gotland och främst Visby då, igen ganska snart!
    Vi åker till vårt andra hem till helgen, vi med. Lääängtar!
    Kram och ha det gott! Ser fram emot fina gotlandsbilder!
    /Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är så mysigt att vara här igen. Älskar att få åka hit då och då. Ja, du vet ju hur det är med ert paradis på västkusten. Jaaa, kom snart tillbaka. Jag har massor av fler gotlandstips att dela med mig av. Ha en fin helg i ert andra hem. Kram //Tina

      Radera
  2. Åh, den är hemsk den där energilösheten och håglösheten. Har haft så i ett par omgångar. Förra hösten var jag allmänt låg i ett par månader. Kände mig liksom trött och sorgsen av ingen anledning alls. För min del tror jag det handlat om klimakteriet. Har förstått det som att det är rätt vanligt. Vad det handlar om för din del vet jag förstås inte. Men hoppas det går över snart!

    Skönt med några mysiga dagar på Gotland!

    Kram Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är den och vad kommer den ifrån??? Det kan nog mycket väl vara som du säger. Man är ju inte purung längre även om man gärna vill tro det :-). Jag känner mig egentligen inte låg och inte jättetrött men något där mittemellan. Så konstigt men jag tror jag är på väg tillbaka nu. Tack fina du! Kramar //Tina

      Radera
  3. Usch, jag känner så väl igen mig. Känner mig också håglös och orkar inte riktigt göra nåt, ingenting är roligt, inget driv. Försöker äta bättre, mer frukt och grönt, för kan man äta sig sjuk så bör man kunna äta sig frisk...eller?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror att det ligger mycket i att kosten har väldigt stor betydelse och jag försöker att tänka på det och att jag också måste ge mig ut och få lite mer motion in i mitt liv. Det är en bra början att åka ner till lugna vackra Gotland några dagar i alla fall. Fint för själen. Heja oss!!! Kram //Tina

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images