DET VAR DÅ DET...

oktober 27, 2019

Inlägget innehåller reklamlänkar till Gina Tricot, Bubbelrom och H&M.


Hej hej!

För en vecka sedan var det varmt och ett härligt väder när vi gick en promenad förbi Karlberg över till Kungsholmen, tillbaka över S:t Eriksbron och hem. Den här helgen har det i stället varit kallt, regnigt, grått och murrigt och från och med nu så går vi in i det stora mörkret igen för nu har vi ställt om klockan till vintertid. För min del kan det få vara sommartid alltid. Det gör mig inget att det är mörkare på morgnarna men tänk om det kunde få vara lite ljusare på sen eftermiddag kväll under vintern. Det skulle vara så mycket lättare att uthärda den då.


En snygg fuskpäls hittar ni HÄR och tunikan som jag visat er tidigare finns HÄR. En skön halsduk hittar ni HÄR.






Där borta, i huset med tornet bor min äldsta son med sin familj. De har en vidunderlig utsikt över Karlbergssjön, Karlberg och Kungsholmen. En sån utsikt skulle man ha men vi får nöja oss med en vacker innergård. Det funkar ju det med. 

Vad händer här idag då... ja, jag vet inte riktigt. En sväng ner på stan kanske. Det blir en sån där söndag som man tar lite som den kommer. En skön söndag helt enkelt!

KRAM!

You Might Also Like

8 kommentarer

  1. Visst är det bra att det är lite ljusare ett tag på morgonen igen. Men kvällarna skulle vara mycket bättre tycker jag med.
    Vackra höstbilder från stora staden.
    Ha en fin söndagskväll.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur... det var så trist att gå från jobbet mot kvällen när det var sååå mörkt :-(. Stockholm är fantastiskt vackert så här års... Ha en fin vecka! Kram //Tina

      Radera
  2. Så härliga bilder, kul att se olika vyer över Stockholm. Var alldeles för längesedan jag var där:). En vacker innergård är inte fy skam att blicka ut över.
    Jag är lite kluven till sommar/vintertid...tycker mörkret på morgonen är såå segt.
    Ha en fin kväll
    Kram Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Maria!!! Kom hit vetja. Stockholm är ju så himla härligt... Man vill ju helst att det ska vara ljust jämt, eller hur? Ha en fin vecka! Kramar //Tina

      Radera
  3. Svar
    1. Tack! Det är härligt med höst men jag tyckte att den var lite kort i år... KRAM! //Tina

      Radera
  4. Åh vilka ljuvliga höstbilder! SÅ fina!
    Jag skulle också kunna tänka mig att bo med både vacker utsikt och fin innergård (som ju också är utsikt på sätt och vis) men just nu passar det bäst att bo med utsikt över spabad, trädgård och angränsande skog ;)
    Kram och ha en fin ny vecka!
    /Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du!!! Man skulle ju helst vilja ha allt i ett, eller hur? Men havsutsikt är ändå det ultimata för min del som är uppväxt vid havet. Förr eller senare ska det bli av... Ha en fin vecka! Kramar //Tina

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images