EN VILD BUKETT PÅ BORDET...

oktober 29, 2019

Inlägget innehåller en reklamlänk till Cervera.


Hej hej!

Visst är det härligt med snittblommor! Och buketter som är lite slarviga och yviga tycker jag allra allra mest om. Vita liljor med eucalyptus är ju så enkelt och tacksamt att få till och så kostar de inte skjortan heller. Men de där små rackarna till pistiller... de kan dofta så galet starkt vilket just de här gör och jag ska faktiskt klippa bort dem så att det bara blir själva stänglarna kvar. De har ju också en benägenhet att färga av sig och det kan vara hopplöst att få bort färgen om den hamnar på kläderna. Men vackra är de!



Vår vas kommer från Svenskt Tenn men en annan härlig vas för lite större yviga buketter hittar du HÄR.

Ikväll efter jobbet skulle vi gå ut på en power walk men vad hände då... jo det började ösregna så det blev pass på det. Om jag hade haft någon slags motivation inom mig så kunde jag ju ha kört ett yogapass här hemma istället men då var jag för hungrig och sen blev jag för mätt och nu orkar jag ingenting för nu är jag för trött. Och sen hittade jag en påse med godis och då slank det så klart ner några bitar. Och nu är jag trött på mig själv... 

Det blev ett blogginlägg istället och strax ska jag kika på tredje säsongens fösta avsnitt av "Vår tid är nu".  Det är tur att jag har mycket vardagsmotion i mitt liv annars skulle jag bli alldeles försoffad tror jag. Nya tag i morgon!

Ha en fin tisdagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Köpte också eukalyptuskvistar sist på marknaden. Bra utfyllnad och snyggt och spretigt.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så användbar verkligen och de luktar så gott! Kram //Tina

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images