VINBAR I TORREMOLINOS...

oktober 03, 2019


Halloj!

Jag kom på att jag lovade att tipsa er om en bra vinbar i Torremolinos utanför Malaga. Här hamnade vi en kväll när vi var där för några veckor sedan och gudars vilket gott vin vi fick och tilltugget till... jag döööör så ljuvligt! La Vino de ale Vinoteca är namnet och adressen är Calle Salvador Allende, 42. 

Jag älskar vinbarer! Jag vet inte vad det är men man får ju alltid ett kvalitetsvin serverat och man kan få testa något nytt. Sen är det väl så klart själva stämningen som lockar. Så härligt surrigt och mysigt.

Vi har ju en härlig vinbar nära oss här vid Odenplan; Grus Grus och jag inser att det var alldeles för längesen vi var där. Grus Grus betyder trana på latin och det här är ju den klassiska restaurangen Tranans bakficka. Missa inte om ni är på Odenplan.



Jaha, då var det redan fredag i morgon och den här jobbveckan ska läggas till handlingarna. Jag skulle ha behövt två dagar till känner jag men det ska ändå bli mysigt med helg. Jag hoppas att jag ska kunna runda av och ändå har någorlunda koll på läget inför nästa vecka när jag packar ihop i morgon. Vi ska ju äntligen få fira vår lilla ett-åring på lördag också. Vi kunde ju inte vara med på det riktiga firandet eftersom vi var bortresta då men det ska vi ta igen nu. Och i morgon ska de sista presenterna fixas. Älskar att fixa presenter. 

Vi hörs!

Kram!

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Bra tips, om du gillar vinbarer , har du varit på Fooli på Söder, den skulle du gilla kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla för tips. Den måste vi testa! Kram //Tina

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images