GÅRDAGENS JOBBOUTFIT...

oktober 19, 2019

Inlägget innehåller reklamlänkar till H&M och ASOS.


Hej på er!

Har ni en bra lördag? Vi har precis kommit hem efter en skön promenad i det sköna höstvädret. Har hittat lite höstfint till balkongen men inte alls det jag hade tänkt så jag får ta nya tag i morgon. Eftersom jag är ute i sista minuten så har det mesta som jag tycker är fint gått åt och jag får ju skylla mig själv men något ska jag nog ändå få till.

Så här såg jag ut när jag susade iväg till jobbet igår; klädd i en A-linjeformad kort klänning som H&M tagit fram i ett samarbete med Richard Allan. Du hittar den HÄR. Jag köpte den samtidigt som jag köpte min andra tunika som jag visade HÄR. Jag tokgillar de här 60-talsinspirerade klänningarna som jag använder som en tunika över ett par svarta byxor eller ett par jeans eftersom de är lite i kortaste laget för mig. 


Liknande boots som jag har hittar du HÄR.

Ikväll börjar "Så mycket bättre" igen. Med ett nytt upplägg den här gången. Brukar ni se det? Jag tycker det är ett supermysigt program. Nu är jag förvisso liiiiite partisk eftersom det spelas in på Gotland men det är lättsamt och det är en och annan hit som har kommit ur det där programmet. Jag gillar annars dokumentärer väldigt mycket men jag gillar att blanda upp det med lite lättare genrer emellanåt.

Ha en riktigt skön lördagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

8 kommentarer

  1. Hoppas att du hittar något fint. Tråkigt när man känner att man kommit lite sent. Gillar verkligen din klänning, den är verkligen snygg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det fanns lite fina grejer kvar som tur var så det blir nog höstfint på vår balkong också till slut. Vad roligt att du gillar den :-) Kram //Tina

      Radera
  2. Är så glad för tips om fina kläder, framförallt när de inte kostar så mycket. Jag köpte rask byxorna och den första klänningen/tunikan du tipsade om. Tycker båda klänningarna/tunikorna är fina.
    Kram Monika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh så roligt att du gillar de inläggen och att du gillar kläderna. Tack för återkoppling kring det. Så roligt att läsa! Ha en fin söndagskväll! Kram //Tina

      Radera
  3. Snyggt! Tunika över byxor så där är ju både snyggt och skönt!

    Japp, Så mycket bättre är jättemysigt. Då sitter jag bänkad. Kul med lite annan twist i år.

    Kram Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, visst är de användbara! Supermysigt program igår med härliga artister och låtar. Ser fram emot nästa lördag! Kram //Tina

      Radera
  4. Jättefin tunika det här med. Mönstret är fint och färgen.
    Vi såg på programmet igår med och jag gillar det.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Carin! Ja, jag tycker jättemycket om den och har använt den en hel del sen jag köpte den. Kram //Tina

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images