HEMMA IGEN...

juli 26, 2014



Så har vi då lämnat Palma och Puro Hotel för den här gången. Den här veckan har verkligen gått så himla fort. Jag tyckte precis vi åkte iväg och nu är vi helt plötsligt här hemma igen. 

Vi har bott så bra på Puro, trots att det var lite stök första natten. Hotellet har ett toppenläge mitt i alla shopping- och restaurangkvarter men har ändå ett lugnt läge en liten bit in på en sidogata. Hotellet har rätt många rum, snygga rum dessutom, men det upplevs ändå som litet med en mysig innergård och en takterass med en härlig utsikt över takåsarna och havet. Takterassen har också en liten avsvalkningspool… med betoning på liten :-). När vi checkade in blev vi bjudna på en flaska av hotellets egna rosévin och jag blev även uppvaktad med ytterligare en flaska Purovin på min födelsedag. Det är ju alltid positivt :-).

Jag kommer absolut att vilja bo här igen!




Hur som helst så är det rätt skönt att vara hemma igen. Galet varmt är det även här och här finns det ju ingen air-condition så det blir en utmaning att försöka få lite sömn i natt. 

I morgon skall ni få några tips på restauranger i Palma som är våra favoriter men först skall jag ZzzzZ...

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images