SJÄLSÖ BAGERI LIVE...

juli 06, 2014




Idag har vi trotsat hettan och varit på en liten turné. Efter att ha tagit emot våra nya hyresgäster begav vi oss ut till Själsö för att testa deras nyöppnade café i gamla Seglarstugan. Det ligger ju helt otroligt vackert precis ovanför havet och bullarna går inte av för hackor! Jag älskar ju kardemummabullar och de fick 10 poäng av mig. Jag har dock ff liiiite svårt att förlika mig med att en bulle skall kosta 21 kr… vad tusan, det kostar det ju om jag bakar typ 50 kardemummabullar. Å andra sidan så bakar jag ju nästan aldrig och mina är inte på långa vägar lika goda, så varför gnälla över 21 spänn?! Jag slipper ju baka och miljön är ju oslagbar… Jag rekommenderar detta ställe varmt!





Idag är det verkligen HOT HOT HOT! Så himla härligt och i kväll skall vi passa på att låta Tofta Beach Club laga middagen. 

I morgon är det måndag och då börjar semestern på riktigt!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images