SOMMARSMYCKEN...

juli 28, 2014



De här fina smyckena fick jag med mig hem från resan. De är inköpta på en marknad i Palma och det fanns ju så himla mycket fint att välja på så man skulle ju vilja köpa allt möjligt! Shoppingen i Palma är riktigt bra tycker jag. Det finns ju så klart många skräpbutiker men förutom de stora kända butikerna på "fina gatan" så finns det massor av små lokala butiker med roliga kläder, skor, väskor och smycken till bra priser. Det blev några fynd men jag kom i alla fall hem utan att behöva betala avgift för övervikt den här gången :-).




Idag har vi varit inne i Visby en sväng. Jag har fixat naglarna, handlat lite "bra ha saker" och ätit lunch, på Subway för omväxlings skull. Vi har också varit och tittat på kaminer. Vi har nämligen tänkt att installera en i huset inne i Visby men det kändes ju helt crazy att tänka till kring det just nu när det är sommar och typ 30 grader varmt. Vi har i alla fall fått med oss ett gäng kataloger hem som vi kan få kika på någon stund när vi är lite frusna. Vädret har annars varit lite upp och ner sen vi kom hem. På nätterna har det åskat och det har kommit rätt kraftiga skurar emellanåt men på dagarna är det bara sjukt varmt med lite skurar hit och dit. I kväll kom solen tillbaka igen och det gillar vi verkligen! Stanna… Snälla!

Nu har vi ätit en en sen middag ute på altanen (de kontinentala vanorna sitter ännu i :-) och det är ff varmt och skönt ute. Underbara sommar!!!

KRAM!


You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images