INCHECKADE...

juli 19, 2014



Sådärja, då var vi incheckade och klara. I morgon bitti… TIDIGT… bär det äntligen av till Palma. Åhh vad det skall bli härligt med miljöombyte för några dagar. Det ser ut som att vädret skall bli likadant på Mallorca som hemma på ön dvs 25-30 grader och sol. Det gillar vi!!! Det känns lite konstigt att åka utomlands mitt i sommaren måste jag säga. Vi gotlänningar vill ju inte gärna lämna vår ö när den är som allra bäst men i år så bryter vi alla mönster och åker i väg på förekommen anledning :-).

I går kväll hade vi en underbar kväll.Vi satt vi i solen hemma i Tofta på vår altan med nära och kära; barn, föräldrar och min syster med man. Vi åt och drack gott, firade min födelsedag och hade det så där bra så att man nästan dör en smula. Det är verkligen det bästa jag vet när jag får ha alla de jag älskar runt omkring mig. Alla barnen i familjen stannade över natten… bara en sån sak… hur härligt är inte det att få umgås med alla våra fem ungar dag och natt… för precis så blev det. Lagom när vi precis gått och lagt oss var det dags att gå upp igen. Syskonen gick ner till havet för ett dopp och jag och P packade det sista innan det var dags att bege sig ut till Visby Airport. 

Det här är livet hörreni!





Nu är det dags att runda av den här kvällen som har varit fylld av både det ena och det andra. Återkommer om den. Det roligaste var i alla fall att jag fick ett överraskningsbesök av min fina svägerska med man här på hotellet på Arlanda. Fina ni, TACK!

Inser att vi måste gå upp vääääldigt tidigt i morgon bitti så det är nog dags att släcka nu.

KRAM!


You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images