SOLNEDGÅNG I GNISVÄRD...

juli 10, 2014




I kväll tog vi med oss en flaska vin och cyklade genom skogen över till Gnisvärd och satte oss vid strandkanten nedanför familjens strandstuga. Det var en magisk solnedgång i kväll och jag vet att det har blivit lite väl många solnedgångsbilder här på bloggen den senaste tiden men jag lovar att jag skall pausa med dem… men inte just i kväll, det klarar jag inte för det var så himla fint!

Vilken förmån det är att få bo på den här ön och få uppleva det här… om och om igen. Man blir liksom aldrig mätt.




Det här måste vara den bästa första semesterveckan någonsin. Fint, varmt väder varenda dag så att vi kan hänga på stranden, som är bland det bästa vi vet. Lite för kallt i vattnet bara för min smak. Nu snackar vi 14 grader i vattnet men jag har faktiskt doppat mig nästan varje dag ändå. Hur i hela friden kan det vara så kallt?! Nog för att det har varit frånlandsvind hela veckan men 14 grader… hallå!

Det skall visst bli sämre väder i helgen så det gäller att passa på att njuta så mycket det bara går nu. Och det gör vi!!!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images