NU FIRAR VI IN HELGEN OCH MIN FÖDELSLEDAG IGEN...

augusti 10, 2018



Så, nu har vi packat ihop för den här veckan och laddar för en lugn och skön helg. Det ska bli skönt att få vila upp sig efter den fösta jobbveckan ha ha. Nu har det varit en rätt lugn vecka som tur är så det har blivit en lagom mjukstart innan det med all säkerhet drar igång ordentligt i nästa vecka. 

I går när jag var på Odenplan och köpte bland annat solrosor så fick jag ett husmorstips av killen som har blomsterförsäljningen på torget. Nu kanske det är vida känt och det bara är jag som har missat det men ha sa "snitta blommorna, sätt dem i kallt vatten och häll i några droppar diskmedel, typ Yes". Sagt och gjort; när jag kom hem så såg solrosorna rätt ledsna ut i värmen men efter en stund när jag följt tipset till punkt och pricka så piggnade de på sig ordentligt och nu är de sååå fina. Om det beror på tipset eller inte ska jag dock låta vara osagt.





Har varit hos naprapaten på behandling idag men jag vet inte om det blev så mycket behandling precis. Det var mest prat om administrativa saker kring betalning, bokning, registreringar och gud vet vad och när jag väl kom upp på behandlingsbordet så hann hon knappt börja så var tiden ute. Snopet... Hon vill att jag ska komma tillbaka så att jag kan fortsätta behandlingen men det får jag allt fundera på.

Nu sa det "poff" här... det bubblar härligt i glaset och nu firar vi min födelsedag igen.

Härliga tider!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images