VERKSAMHETSPLANERING PÅ WARFSHOLM...

augusti 28, 2018




Efter några härliga dagar på Gotland så har jag landat in här hemma i Stockholm igen. Kom ner till en somrig ö i söndags eftermiddag men rätt snabbt så övergick faktiskt sommarkänslan till höstkänsla. Nu är hösten verkligen på gång på allvar. Gräset är vildvuxet igen och frukten ligger på marken. Molnen har höstiga former och ips vips så kommer det en liten skur. Precis som det ska vara i slutet på augusti.

I går morse tog jag bilen söderut och landande in på Warfsholm igen. Jag och P var ju där ett par gånger under sommaren men nu var det dags för verksamhetsplanering i ett par dagar med härliga kollegor i ledningsgruppen på Visby Airport.




Här har vi härliga Sanna som äger och driver Warfsholm tillsammans med sin man Arild. Sanna tog hand om oss från morgon till kväll och vi kunde inte ha blivit bättre ompysslade.






Miljön är ju magiskt...





 Grupparbete...



Efter en hel dags intensivt jobb gick vi en promenad över bron ner till hamnen för bad och bastu.









Här åt vi alla måltider och maten är amazing...

Och rummet som jag fick, det var ju så vackert men det kommer jag att visa i ett annat inlägg. Sååå fint!




Efter ytterligare en intensiv dag så vad det dags att runda av och säga hej då och jag måste säga att jag är så tacksam över att jag har förmånen att få jobba ihop med det här gänget. Kompetenta, engagerade och framförallt otroligt roliga och härliga människor. 

Fina dagar på bästa stället och nu är jag sååå taggad inför hösten och allt vi har framför oss.

Men nu är jag så glad över att få vara hemma hos min darling igen. Saknar alltid honom så mycket när vi inte är tillsammans...

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images