TENT HOTEL SURFLOGIET...

augusti 06, 2018



Men hur coolt är inte det här? Lyxiga tält att hyra vid Surflogiet på Tofta Strand. Så himla snyggt och mysigt tälthotell. Och Hästens sängar... bara en sån sak!
Nu har vi ju vår egen stuga att mysa i men om vi inte hade haft den så hade jag definitivt velat hyra ett tält en natt eller två. De måste ju ha varit magiskt att bo i dessa tält nu i sommar. Bara öppna upp på morgonen och blicka ut över havet liksom. Woooow!










Och vad säger vi om den här minibaren då...

Idag har vi dragit igång jobbet igen och det kändes ändå rätt ok trots allt. Det märks att många fortfarande är på semester för det var väldigt lugnt på mailen idag. Efter jobbet tog vi en tur in till Visby till mina föräldrar för att äta middag och säga hej då för den här gången. Just nu har vi faktiskt ingen resa bokad ner hit till ön så vi vet inte när vi ses igen men i slutet av september gör vi det i alla fall garanterat för då ska vi fira min pappa som fyller 80 år.

I morgon efter jobbet är det dags att börja packa ihop inför hemresan på onsdag kväll och jag inser att det kommer att bli en utmaning vad gäller att få med det jag vill ha med tillbaka till Stockholm. Än så länge behöver man ju både jobbkläder och sommarkläder och jag har bara en resväska. Förvisso väldigt stor men ändå... Får klura på en plan B om jag inte får till det...

Ha det gött hörreni!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images