VI HAR HITTAT EN URNA...

januari 04, 2019



Hej hej!

Hoppas att ni har det bra och att de flesta av er kan njuta av ledighet även denna vecka. Jag har jobbat alla mellandagar i år men det har varit så lugnt och då har jag i stället fått gjort det där som alltid blir liggande på hög. Det där man ska göra sen, ni vet. Men nu är det helg igen och det är ju alltid trevligt, eller hur?

Vi har länge letat efter en större urna, en liknande den vi har på Gotland men de vi har hittat har varit på tok för dyra så det har fått vara, men helt plötsligt sprang vi på en innan jul; på NK av alla ställen. Till ett överkomligt pris dessutom. Den passar rätt bra där, mellan alla mina magasin och den öppna spisen...





Vi funderar också på att byta ut betongskivan på soffbordet mot en glasskiva för att bryta av mot allt det grå. Det får nog bli ett projekt nu under 2019.

Vi fick helt plötsligt en hel helg utan planer som trillade över oss. Vi skulle egentligen ha varit på Steam Hotel över Trettondagshelgen men på grund av att mitt knä är så svajigt så tänkte vi om och sparar det till ett annat tillfälle. Om vi är i Västerås så vill vi ju träffa Vendela och gå en sväng på stan också och det hade blivit lite knöligt. Men det finns ju kvar.

Nu ska jag köra lite spa här hemma med hårinpackning, kroppspeeling och ansiktsmask. Bra start på helgen!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images