MOT GOTLAND IGEN...

augusti 15, 2019


Hej hej!

Då var det dags att packa väskan för att resa ner till världens vackraste ö igen. I morgon bär det av och i morgon kväll väntar en tjejafterwork med ett helt hav med härliga tjejer inne i Visby. Någonstans bakom domkyrkan som ni ser på bilden, hemma hos min fina vän Maria kommer det att minglas så att det står härliga till... för så många blir vi. Tur att hon och hennes man har ett stoooort hus så att vi alla får plats! Det ska bli så roligt att träffa alla igen och jag vet att det kommer att bli en superkväll! Sen ska jag ägna helgen åt att förbereda lite inför att jag kommer att få över ett gäng härliga tjejer till ön i slutet på september. Det ska bli såååååå kul!

Idag smet jag lite tidigare från jobbet för att få umgås med mina minsta älsklingar ett par timmar och nu är det dags att börja packa och laga middag. Hemmagjorda hamburgare står på menyn ikväll. Jösses vad dagarna rullar på nu igen.

Ha en fin avslutning på den här torsdagen så ses vi igen på Gotland!

KRAM!

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Vilken härlig helg du ska ha på Ö:n.
    Ha en fortsatt fin torsdagskväll du med.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Jaha, härligt att vara här igen även om det blir en kort visit. Ha en fin helg! Kram //Tina

    SvaraRadera

Like us on Facebook

Flickr Images