SNYGGASTE LÄSGLASÖGONEN KOMMER FRÅN GLAS...

augusti 20, 2019

I annonssamarbete med GLAS.


Hej hej!

När jag var yngre så var det nästan så att jag önskade att jag skulle få åtminstone lite dålig syn så att jag kunde prova ut ett par glasögon. Jag har alltid tyckt att det är såååå snyggt med glasögon men det dröjde lyckligtvis länge innan jag fick beställa mina första. Nu har jag hunnit avverka några; en del bra, en del som rent av varit skräp och en del som varit på tok för dyra. 

Jag tänkte visa er ett par jättesnygga läsglasögon från GLAS som jag gillar jättemycket. GLAS är ett företag som har ett tydligt miljötänk och som gör snygga glasögon som håller länge till ett bra pris. De jag har på mig på bilden här ovan heter Leah och du hittar dom HÄR. De är gjorda i nickelfri metall och har en båge i pilotmodell men med en mer rund form som passar mig bättre än den klassiska pilotmodellen.


Den här modellen heter Emily och du hittar dom HÄR. Bågen är transparent champagnefärgad, gjorda i ett miljövänligt material och är helt nedbrytningsbar. 


Just nu kan jag, i samarbete med GLAS, erbjuda er en rabattkod som ger er 15% om ni uppger TINA15 i kassan, så passa på om ni är ute efter ett par snygga och trendiga brillor till hösten. Ni hittar övriga modeller HÄR.

GLAS har en snabb leverans och man får prova hemma i lugn och ro i 30 dagar om man nu skulle råka få fel styrka eller om man känner att man inte passar i modellen. Ni kan alltså beställa hem flera par och lämna tillbaka de som inte känns rätt. Till och med 31/8 är det också fri frakt på beställningen.

Jag är verkligen supernöjd och jag gillar verkligen GLAS hållbarhetstänk. Ett stort gilla på det!

Ha en fortsatt fin vecka!

KRAM!

You Might Also Like

4 kommentarer

  1. Riktigt snygga glasögon som du skaffat dig.
    Jag köper också mina glasögon på nätet.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Woop woop, vilken snygging!! Du passar utmärkt i dom brillorna :). KRAM

    SvaraRadera

Like us on Facebook

Flickr Images