BAD DAY...

december 10, 2019

Inlägget innehåller reklamlänkar till Adlibris.


Hej!

Vilken tråkig dag det här blev... Vaknade med migrän i morse, vilket i och för sig kanske inte är så konstigt med tanke på hur min tillvaro har sett ut den senaste tiden, men ändå sämsta starten på en morgon. När jag väl kom ur dimmorna så blev inte resten av dagen så mycket bättre den heller. Ingenting gick min väg och så möttes vi av beskedet att en stjärna hade slocknat. Kanske inte så oväntat det heller med tanke på att Marie Fredriksson inte mått så bra de senaste åren men ändå så sorgligt. Näää den här dagen lägger vi till handlingarna tycker jag och så vänder vi blad.


Funderar ni på julkappar så är Coffee tablebooks ett hett tips. Jag gillar att ha dem på bord eller i fönster. HÄR och HÄR hittar du några vackra som vi har hemma hos oss.




Nu ska jag krypa ner under en filt med en bok och invänta att min energi kommer tillbaka igen.

Ha en fin tisdagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

6 kommentarer

  1. Krya på dig vännen! Å ja visst är det sorgligt...alldeles för ung ju..
    Kraaaaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Idag mår jag mycket bättre :-). Kramar tillbaka!!! //Tina

      Radera
  2. Krya på dig, och fick se det sorgliga i mobilen alldeles nyss.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Idag är jag på benen igen :-). Kram //Tina

      Radera
  3. Skulle hellre vilja ha din balettdansös i julklapp, tycker den är urfin. Har googlat på konstnärinnan men inte hittat någon lika fin.
    Kram Monika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är den fin! Hon gör nog alla olika och jag vet inte riktigt hur ofta hon gör nya men håll utkik, kanske finns den där som du vill ha en vacker dag. Kram //Tina

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images