DET BÖRJAR BLI DAGS ATT LETA EFTER EN JULKLÄNNING...

december 11, 2019

Inlägget innehåller reklamlänkar till Gina Tricot, Ellos och H&M.


Hej hej!

Idag är det en bra dag! Jag har kommit i mål med en del grejer, migränen är borta och om en stund så är det finalen i The Bachelor. Såpan som har fått mig att skifta fokus när jag har haft det lite för hett om öronen under hösten och som jag förhoppningsvis kommer att kunna se på TV4 Play efter kl. 19.00 ikväll. 

Det är nu knappt två veckor kvar till jul och dagarna rasslar på alldeles för fort tycker jag. Det börjar bli dags att fixa en julklänning men rött är ju inte riktigt min färg så enfärgat i blått, grönt, grått eller svart står på min önskelista i år.  

Den svarta på bilden ovan hittar ni HÄR.


En grön klänning med ett snyggt snitt i midjan finns HÄR. Den finns även i rött.


Och den HÄR är ju sååå drömmig...


... och den HÄR som även finns i rött om man gillar det.


Den HÄR tror jag att det blir för mig!


Kolla in ärmarna på den HÄR klänningen. Sååå snyggt!

Ja, det var några snyggingar som jag sprang på ikväll och någon av dem hoppas jag kommer att passa till mig i jul. 

Nu är det dags för finalen!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images