DEN HÄR UNGE MANNEN..

januari 23, 2015



...som nyss var en liten kille med busig blick och glugg fyller 22 år idag! Hur gick det till frågar jag mig? Det var ju inte så längesen det var jag som fixade barnkalas med fiskdamm, tågtårtor och godispåsar som alltid föregicks av den obligatoriska skattjakten. Numer ordnar han sina egna kalas i sin egna lägenhet långt från sin mamma :-)

Stort grattis älskade Johannes på födelsedagen! Om två veckor kommer vi upp och firar dig och storebrorsan.




Det här var en snabb vecka. Jobb och träning och igår kväll nyttjade jag ytterligare en av mina födelsedagspresenter. Några timmar med en fotograf där jag fritt kunde få ställa alla mina frågor kring mina kameror, få tips kring själva fotograferandet och råd om vilket objektiv jag skall köpa nu när ett av mina har gått sönder. Timmarna bara sprang iväg och det känns otroligt bra att kunna få lyfta mig en nivå. Tack snälla P!!!

Nu är det dags för lite piff. Om en stund skall vi på afterwork hos vänner. Tjohooo vad roligt det skall bli.

Ha en härlig fredagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images