JAG, EN HEMMAKATT...

januari 25, 2015



Jag trivs verkligen med att gå hemma och skrota. Det har inte alltid varit så och jag vet inte när jag blev en riktig hemmakatt men det finns inget bättre än att få strosa runt i huset och pyssla med lite av varje, läsa lite i en bok, bläddra i magasin, hänga framför datorn och allt möjligt annat som man kan hitta på. Idag for vi ändå hemifrån och tog en tur ut till vårt andra hem för att fixa lite och när vi passerar Toftas vackra kyrka och hästarna i hagen strax intill då känner jag mig också verkligen som hemma. 




Nu laddar jag för ett litet träningspass här. Inget större projekt idag dock men något behöver jag göra för att hålla min positiva träningstrend. I övrigt blir det en lugn kväll med lite god mat och förmodligen ett gott glas rött till.

Ha en fortsatt skön söndag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images