EN HUND HAR FLYTTAT IN I VÅRT HUS...

januari 19, 2015



Den här lilla hundfiguren blev jag så kär i när jag var på Linds i helgen för att köpa blommor så den fick helt enkelt följa med mig hem. Och se, den passade ju jättebra på vårt soffbord. Som tur var så fick mitt inköp godkänt här hemma också. Min toleranta man är i och för sig rätt van med att jag brukar ha små fynd med mig hem när jag varit ute en sväng men det är inte alltid som de landar ner rätt. Ibland händer det att jag får leta reda på kvittot och backa tillbaka...




Då var det en ny vecka igen då och veckans första dag försvann lika snabbt som helgen. Jösses vad det gick undan; lämnade bilen på verkstaden i ottan, jobb, en sväng till Ica, matlagning, powerwalk med Vendela, themys med nybakade muffins framför Idrottsgalan och nu är det redan dags att runda av den här kvällen. Jag gillar när måndagar går fort :-).

Hoppas att ni har haft en bra start på veckan!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images