NJAEEE...

januari 31, 2015



Idag testade vi de här nyheterna för i år; semmelwraps men jag vet inte riktigt jag… Jag tyckte nog att det blev lite för mycket mandelmassa och för lite bröd. Något galet med proportionerna blev det och jag tror nog att vi kommer att hålla oss till de traditionella semlorna även i fortsättningen. Men det var kul att prova!




Efter sista jobbdagen för veckan i går var vi på ett mysigt födelsedagsfirande hos min fina syster med familj. Tog en taxi hem för det var inte läge att gå hem med barnen i snöslasket. Buuu för den här typen av väderlek. Snö och tö om vartannat och det är helt hopplöst att ta sig fram klokt ute. Denna lördag har annars bestått av vanliga "lördagsbestyr"; återvinningen, en sväng till "Kupan", en tur ner på stan för att fixa lite nödvändigheter och på vägen hem passerade vi Linds och köpte upp oss på nya blommor.

Nu skall jag bläddra lite i lördagsbilagorna och sen är det dags att påbörja kvällens middag. På allmän begäran så står Chicken Thai på kvällens meny.

Ha en skön lördagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images